در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

سی

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ب.ظ
گاهی چند وقت بعد از انتشار یه پست، وقتی میخونمش، میبینم چقد غمگین بودم!
برای همینه همش رو عین آب خوردن دیلیت میکنم. چون که دلم نمیخواد مرورش کنم هیچ وقت
  • تی رکس

نظرات  (۴)

  • شهـــ ـــرزاد
  • برگردین به هم عاقا. دنیا چند روزه مگه!

    پاسخ:
    کاش همه راه های رو امتحان نکرده بودیم! اون موقع شاید میشد

    حس میکنم الان یه بغل طولانی و ساکت نیاز داری. بیا بغلم :-(

    پاسخ:
    خیلی غصه خوردم این روزا هوپ جانم :(
    مرسی که دلگرمیت حس میشه 

    آه تی رکس...get well soon آخه

    پاسخ:
    سعی میکنم اما گاهی خسته میشم از سعی کردن
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • خوب می‌فهمم چی میگی فقط کاش منم مثل تو بلد بودم به قلم بیارمش... :(

    خدا به همه‌مون کمک کنه، اولینش هم رفیق تی‌رکس عزیزمون :)

    پاسخ:
    نمیدونم اینکه من احساسم رو میتونم بنویسم خوبه یا نه
    اما امیدوارم راهی پیدا کنی برای تخلیه احساست :)
    ممنونم ازت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی