در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

چهل‌ و هفت

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۲۰ ب.ظ
تمام دیشب رو بارون باریده و خیابونا خیس خورده و هوا سرد و تمیزه. دلم نمیاد زیر پتو بمونم و پیاده میزنم بیرون. برای ملو غذا میخرم و یکمی قدم میزنم. تو راه برگشت اما افسار خودم رو نمیتونم بکشم. چون که ضعیف‌النفس هستم در زمینه‌ی خرید! لاک و مداد چشم و ریمل میخرم و برمیگردم خونه. آرایش میکنم و برای خودم قهوه دم میکنم و آهنگ میذارم و با ملو میرقصم. به اورژانس و امتحانش فکر نمیکنم. به خواهرزاده کوچولوم که یک هفته دیگه دنیا میاد فکر میکنم اما و ته دلم میلرزه برای دست و پاهای کوچولویی که خواهد داشت. به خواهر تپلیم فکر میکنم و فکر مامان شدنش حالمو خوب میکنه. مادر فوق‌العاده‌ای میشه و این مثل روز روشنه برام. از الان فکر کرده که قراره به مامان و بابا بگه مامانی و بابایی. چون‌که مادرجون پدرجون ‌و مامان‌بزرگ بابابزرگ بهشون نمیاد. اما من در هر حال خاله ام و چقدر عاشق خاله بودنم.
حالم این روزا خوبه. موفق شدم کسی رو دوست داشته باشم! با اینکه فقط کمی از آشناییمون گذشته، قشنگه که حرف کم نمیاریم. قشنگه که جفتمون توی تراس نشستن و‌ چای هلو خوردن رو دوست داریم و قشنگه که حسمون مشترکه. ملو هم دوسش داره. نق میزنه گاهی اما میدونم که دوسش داره.
  • تی رکس

نظرات  (۵)

خاله بودن خیلی خوبه

خیلی

مخصوصا وقتی میفهمی خواهرزادت وقتی کنارته حس خوبی داره، هر وقت خرابکاری میکنه با نگاهش بهم میفهمونه که پشتش باشم و نذارم مامانش دعواش کنه 😁

عاشق یسنامونم

 

گاهی اوقات که میخواد حرصمو در بیاره میگه خاله مَبوب 😁😁

این فسقلم فهمیده که دوست ندارم بهم بگن محبوب، اینجوری دلبری میکنه😄 

پاسخ:
ای جونم چه جیگر و شیطونه
آره منم دلم میخواد برم خونه و یکم خاله باشم :(

من که طبیعتاً هیچ وقت خاله نمیشم (شاید هیچ وقت شوهرخاله هم نشم!) اما خاله داشتن یکی از اون حسای باحاله که هیچ رقمه نمی‌شه وصفش کرد! :)

پاسخ:
من خاله های خوبی ندارم
خودمم به نظر میاد خاله خوبی نباشم! شش ماهه که ندیدمش :(

سلام:)

دلم تنگ شده بودا

بشینم بخونمت همه ی تایمایی که نبودم :]

پاسخ:
سلام منم دلم تنگ شده بود :)

خیلی وقته نیستی... زنده ای؟ :)))

پاسخ:
مرسی عزیزم که فهمیدی نیستم :))
واقعا روزهای شلوغ و انرژی بری داشتم

سلام

امیدوارم خوب باشی⁦❤️⁩

چرا خبری ازت نیست؟

 

پاسخ:
خودمم نمیدونم چرا نبودم اما خیلی خسته بودم، خیلی جون کندم تا تموم شد این هفت ماه
مرسی که متوجه شدی نیستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی