در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

دو

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ب.ظ

عادت کردم به پا روی پا انداختن و ساعتهای طولانی نشستن روی مبل، گوشی به دست و هنذفری در گوش. پیراهن بلند آبی بدون آستینم رو پوشیدم، همون که تولدم از علی کادو گرفته بودم. حالا دیگه برام مهم نیست چندان. دیگه فکر نکردن بهش سخت نیست. اسمش تو لیست چت ها، خیلی پایین رفته و حتی این هم اهمیتی نداره.

عادت کردم که مسیر خونه تا خونه باغ رو رانندگی کنم، چشمم رو بدم به جاده و گوشم رو بدم به تذکرهای بابا و در نهایت بشنوم که راننده خوبی هستم و بهم اعتماد داره.
عادت کردم به نشستن کنار رِکس، توله سگ دو ماهه ژرمنی که برای باغ خریدیم، ناز و نوازش کردنش و غذا دادن بهش و لوس کردنش. نزدیک به ده روزه که بسته شده توی خونه ته باغش. بابا میگه تو داشتی خونگی بار میاوردیش. راست میگفت، دنبالم میدویید وقتی دوچرخه سواری میکردم و یاد گرفته بود دست بده. روزای اولی که بسته بودنش، صدای غمناکش اشکم رو درمیاورد! حالا هم من و هم رِکس پذیرفتیم که اون سگ نگهبانِ باغه، نه پِت من. اما هنوز که میرم بهش سر بزنم خودش رو لوس میکنه برام و گردنش رو که قلاده دورشه میاره جلو و من ازش معذرت میخوام که نمیتونم بازش کنم.
  • تی رکس

نظرات  (۳)

خب عزیز من عکسشم میفرستادی ببینیم این گوگولی چه شکلیه!

 

+ چطوری میتونی چتاشو یا شایدم صفحه چت بدون پیامشو نگه داری؟ منکه از کسی دلخور باشم کلا صفحه شو پاک می کنم که جلو چشمم نباشه :|

پاسخ:
خیلی ناااازه، خییییلی
من خب دلخور نیستم که :)) کلا هم چت و ابنارو پاک نمیکنم معمولا
مهم نیست اصلا طرف کی باشه!

ولی من برعکس تو

خیلی حرف نمیزنم

وقتی از کسی ناراحت باشم و اگر چیزی بگم که یه درصدم بدونم بیاد بخونه ناراحت میشه، زودی پاک می کنم.. خودآزاری دارم انگار

وقتاییم که با کسی اندک بحثی می کنم کلا صفحه چتمو باهاش پاک می کنم

اینجوری راحت ترم چون دوباره بر نمی گردم ببینم طرف چی گفته که باعث شده ناراحت بشم، برنجم یا هر چی

کلا دست به پاک کردنم خوبه :|

پاسخ:
آهان برای کسایی که میرن مرور میکنن چت رو پاک کردن راهکار خوبیه! ولی خب من مرور نمیکنم اصلا
  • گاه نوشته های یک مسافر
  • منم به اینی که میگی عادت دارم. 

    همین نشتن روی مبل و خیره شدن.

    به زوووور باید خودمو از جا بکنم بلکم برم سراغ کارام

    پاسخ:
    کاری نداریم این روزا آخه :| برای همین انگیزه ای برای پاشدن نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی