در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

بیست و هفت

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۲۶ ب.ظ
شبیه کرم خاکی به خودم می‌پیچم! نمیدونم دو هفته ست یا کمتر و یا بیشتر. درد شدید، کلینیک، ازمایش و سونو و بیمارستان و تکرار سونو، مصرف بی مهابای مسکن و اصرار به بیمارستان رفتن و سر کشیک ها حاضر شدن و درد و درد و درد. تشخیص نهایی میومی به قطر شش سانت متصل به فوندوس رحمه که اثر فشاریش و شاید کمی پیچیدن دور پایه‌ش دلیل این علایم وحشتناکه. هر چی که هست، در نهایت خونواده‌م رو که خیلی در لفافه بهشون گفته بودم جریان رو به اینجا کشوند. و البته لحظه‌ی رسیدنشون با دیدن رنگ و روی پریده‌م و کمر خمیده‌م (!) تا ته خط رو رفتن.
در وصف دردم باید بگم که بعد از عطسه یا خنده یا هر چیزی که کمی عضلات شکمم رو منقبض میکرد، اشک جمع شده پشت پلکهام میریخت. باید صبر میکردم و مسکن میخوردم و همین! دردهای دوره های پریودی قبلم که به نظر خودم شدید بودن اون روزا در برابر این دوره شوخی به نظر میرسن و من هنوز هم با وجود سه روز خونه نشینی مطلق و بهتر شدن، پتانسیل گریه کردن با هر حرکتی رو دارم.
فردا اما دوباره میرم پیش استادم و تکلیف این اوضاع و این درد سریع تر روشن شه. اگه نیاز به استراحت بیشتره که مرخصی بگیرم یکی دو هفته و اگه قرار به جراحیه دلم میخواد سریع تر انجامش بدم و کمتر درد بکشم.

  • تی رکس

نظرات  (۵)

انشالله زودتر خوب بشی.

پاسخ:
ممنونم
  • گاه نوشته های یک مسافر
  • اروزی بهبودی برات دارم. 

    هر چه زودتر راحت شی از این درد....

    پاسخ:
    ممنون امیدوارم

    ان شاءالله زودتر خوب بشی عزیز

     

    پاسخ:
    مچکرم
  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • اطلاعات پزشکی‌ام در حد استامینوفن کودئینه و از اون طرف در مورد این مورد هم که دیگه کلاً از بیخ عربم! فقط می‌تونم برات آرزوی سلامتیِ هر چی زودتر داشته باشم...

    پاسخ:
    ممنانم ازت ^_^
    خداروشکر دردم خیلی کم شده

    سلام

    ببین تیرانا، گرچه بعد از عمل یکی دو روزی اذیت میشی ولی ارزششو داره به نظرم...

    مامان خودم این مشکلو داشت منتها با تعداد بیشتر، اول با عمل مخالفت کرد ولی بعدش با زور ماها نظرش بکم عوض شد و رفت برای عمل و الان خوشحاله که از اون حجم از درد و خونریزی خلاص شده....

    امیدوارم تو هم هرچی سریعتر حالت خوب بشه

    پاسخ:
    سلام ممنونم ^_^
    اره موافقم با حرفت اما خب من حداقل سه چار دوره پریودی رو باید رد کنم و ببینم هر دوره همینم و بعد اقدام کنم
    این اولین بار بود که این درد رو اینجوری تجربه کردم :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی