در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

خشم اژدها (دو)

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ
تاریخ دوباره تکرار میشه. اما این بار پست ها رو بی رحمانه دیلیت نمیکنم. نزدیک به سیصد تا پست رو دونه دونه به حالت پیش نویس درمیارم و په اولینش که میرسم، دست نگه میدارم. برای اینکه بدونم دو سه سال یک بار این اتفاق میوفته و من گرچه خوشحالم از اینکه خاطرات زیادی رو اینجا ثبت کردم، اما قدرت مرور همه ش رو ندارم. قدرت مرورش رو ندارم و الان دیگه دل پاک کردنش رو هم ندارم. و آره من همونم که یک روزی وبلاگ بروکلیِ آب پز رو، چند سال بعد ترمه طلا و چند سال بعد نفس های نقره ای رو پاک کردم. اما اینجا برای من چیزی فرای خاطرات نوجوونی و مدرسه و اذیت شدن های دوران بلوغ و بحث و مشاجره با خونواده ست. من اینجا از ذره ذره بزرگ شدن و قد کشیدنم، از روابطم، از شکست هام و چیزایی نوشتم که من رو شکل دادن. دل پاک کردن رو ندارم اما توان مرورشون رو هم ندارم. اینجا باقی میمونن به صورت پیش نویس تا براشون تصمیم نهایی گرفته بشه!
  • تی رکس

نظرات  (۳)

  • شهـــ ـــرزاد
  • یادش بخیر نفس نقره‌ای رو که می‌خوندم فکر می‌کردم پسری! چرا آخه :/

    اون موقع خیییلی شوخ‌طبع و سرحال بودی...

    پاسخ:
    خیلی تغییر کردم شهرزاد؟
    واقعا ولی چرا :))

    تی رکس جان

    هر تصمیمی بگیری ما کنارتیم، مهم اینه تو حرکتت به سمت شادی باشه:)

    پاسخ:
    نمیدونم هست یا نه، فقط میدونم که به سمت بزرگتر شدنه و در جا زدن نیست 
  • شهـــ ـــرزاد
  • مطمئنم بزودی همون نفس سرحال و پرانرژی می‌شی و کیف می‌کنیم با خوندن طنازی‌هات. دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور :)

    پاسخ:
    نمدونم منم امیدوارم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی