در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

یازده

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ

میپرسه اولین کشیک دردونه دکتر ساسان چطور بود و دو تایی ریسه میرن از خنده. یاد ارتوپدی دوره استاجری میوفتم که روی نزدیک ترین صندلی به دکتر میشستم و نوت برمیداشتم و شلوغ میکردم و بسیار مورد لطف دکتر بودم! البته این به دلیل علاقه م به ارتو یا دکتر نبود. اساسا من سر همه درمانگاه ها همینجوری بودم به جز اونهایی که اساتیدش تهدید جانی برامون محسوب میشدن. دلتنگ استاجری میشم و خوش گذشتن هاش. و در نهایت یکی از دلایل بهم خوردن رابطه م همین بود. بله اینکه من اکتیو بودم و سریع ارتباط میگرفتم و راحت برخورد میکردم. بهش چش غره میرم و میگم افتضاح بود. سراسر گند و کارای ناشیانه. از دست دادن عمل دکتر میم و گم کردن مریض!! بدون اتیکت و مُهر و در یک کلام فاجعه ای که دانشکده مارو انداخته وسطش. تنها نکته ای که کمی قشنگ بود پسربچه ده ساله ای بود که ساعدش شکسته بود و هیچ حسی جز گرسنگی نداشت انگار. هر بار از جلوی در اتاقش رد شده بودم صدام کرده بود و گفته بود خانوم دکتر میشه به من یه سِرُم غذا بزنین! و من غرق یاد گرفتن ابتدایی چیزها بودم و دست و پام رو دستکش و ماسک بسته بود. و یه سری پرستار ها و پرسنل که اینترنِ تازه کار براشون حکم سرگرمی داره و هیچ فرصتی رو برای سر کار گذاشتنش از دست نمیدادن.

توقعی که از اولین کشیک داشتم هندل کردن بخش به بهترین نحو نبود اما تصور هم نمیکردم برای گرفتن خط آزاد و تماس گرفتن با دکتر هم کمک بخوام.
  • تی رکس

نظرات  (۵)

کی این نگاه از بالا به پایین سال بالاییا و کلا آدمایی که کمی فقط کمی با بقیه فرق دارن، از بین میره :(

جواب

هیچ وقت :/

پاسخ:
اوهوم تقریبا هیچوقت!

کاش واقعا سرم غذا داشتیم ...

پاسخ:
تنبل شدی :))

سلام! یادتان هست مرا ؟! لانگ تایم نو سی!

پاسخ:
سلام معلومه که یادمه :)
خوش اومدی :)

نه بابا ، دخترک نمیزاره غذا بخورم . تا میرم یه چیزی بخورم میزنه زیر گریه ...

راستی روزت مبارک ❤❤

پاسخ:
ای جانم مامان شدنت مبارک باشه :) آروم دست کوچیکش رو ببوس از طرف من 

سلامت باشی ، چشم ❤

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی