در من نهفته گویا، یک دایناسورِ خوب

آخرین مطالب

ده

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ق.ظ

چشام رو میبندم و دهان شویه بدمزه رو تو دهنم می چرخونم و تو ذهنم تا سی میشمارم و تف میکنم بیرون. مراقبت میکنم از دندون پوسیده کوفتیم و خواهش میکنم ازش که فعلا باهام مدارا کنه. فردا اولین کشیک دوره اینترنی رو قراره برم که هیچوقت فکر نمیکردم بدون امتحان، بدون کلاس و با این اوضاع شروعش کنم. سردرد و کسلم و هیچ ایده ای در مورد فردا ندارم و حالم گرفته ست که خواب نیستم الان. 

چیز قشنگی که وجود داره بچه گربه ایه که همین روزا میخرم و خودم رو از تنهایی درمیارم. اسمش رو احتمالا مِلو میذارم و دوسش خواهم داشت. و قشنگیِ دیگه ای که وجود داره گذروندن نسبتا موفقیت آمیز پنج ماه ریکاوریِ بعد از تموم شدن رابطه م با علیه. از خودم ممنون و راضیم که تنها از پسش بر اومدم!
  • تی رکس

نظرات  (۳)

اومدی مشهد?

 

 + چرا پرنده نمی خری عوض حیوان چهارپا!!!؟

 

پاسخ:
اوهوم
به دو دلیل یک اینکه پستانداران از نظر هوش و احساس از پرندگان پیشرفته تر هستن. و دو اینکه پرندگان بد صدا و رو مخ و بالدار هستن :))

آخه گربه و سگ و ایناها ممکنه ناقل بیماری باشن

حالا دقیق نمیدونم این حرف درمورد پرنده ها چقدر صحت داره ولی خب...

اصن بیا منو ببر خونت : ))) کم خرجم هاااا : )))))

پاسخ:
نه بابا پرنده ها هم همینن
اما دنیایی از واکسن و مراقبت وجود داره براشون
عمرا بتونی با من زندگی کنی :))

آره همون روز اول وقتی ببینی منم شلخته م با تیپ پا میندازی بیرون : )))))

پاسخ:
اگه شلخته ای که بعید نیست :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی